Teljes körű Mérnöki, műszaki ellenőri tevékenység ellátása a projekten.
Projekt célja: A 2x3 sávos M0 autóút meglévő, 1987-90 között épült bal pályáján az aszfaltburkolat cseréje betonburkolatra, hídműtárgyak felújítása, forgalomtechnikai és környezetvédelmi fejlesztések megvalósítása 11,55km hosszon.
A meglévő autóút szakasz nyomvályúsodott aszfalt burkolatú bal pályájának terv szerinti feújítása és nagy szilárdságú, 2 rétegű mosott felületű, 26 cm vtg. beton burkolat kiépítése. A Deák Ferenc (Hárosi) Duna-híd rekonstrukciója aszfalt burkolattal, saruk és dilatációs szerkezetek cseréjével, híd monitoring rendszerrel a Duna folyam felett.
Beavatkozás hossza 11,55 km az M6 és 51.sz. főút (11+650–23+200 kmsz.) között.
Az érintett szakaszon lévő 10db műtárgy felújításra került a szükséges mértékben, melyek keretében az 5101. j. út csomóponti hídja 1 forgalmi sávval bővítésre került. A rekonstrukciós munkák, szakaszos forgalomterelés mellet, félpályás lezárással folytak 2x2 sávon. A projekt keretében védőkerítések, új zajvédő falak épültek, ill. a meglévő falak korszerűsítésre kerültek.
Az ország legforgalmasabb útján az egyik legnagyobb kihívást a forgalom szervezése, terelése jelentette, ahol az M0 saját átmenő forgalmán felül a csatlakozó térségek M0-ra való feljutását is figyelembe kellett venni oly módon, hogy valamennyi érintett csomópont időszakos lezárásával kellett számolni.
Beruházás befejezése: 2021. december 23.
Beruházás értéke: 27.215.004.948,- Ft
A projekten társaságunk biztosította a projektvezetést, a szakági műszaki ellenőrök többségét, valamint technológusi és árszakértői feladatokat látott el.